На факультеті фізичного виховання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в січні 2021 року з метою налагодження взаємодії освіти і ринку праці відбулися засідання стейкхолдерів освітніх програм «Середня освіта (Фізична культура)», «Середня освіта (Фізична культура. Біологія та здоров’я людини)» та «Фізична культура і спорт» – «Бакалавр» та «Магістр».
На зустрічі були присутні:
- Гончар Галина Іванівна, кандидат наук з фізтчного виховання та спорту, доцент;
- Козловська Світлана Олександрівна, викладач (дистанційно);
- Осадченко Тетяна Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Семенов Андрій Анатолійович, кандидат педагогічних наук (дистанційно);
- Корінчак Любов Миколаївна, кандидат біологічних наук, доцент;
- Маслюк Руслан Вадимович, кандидат педагогічних наук (дистанційно);
- Пензай Сергій Анатолійович, кандидат наук з фізтчного виховання та спорту, доцент (дистанційно);
- Ящук Сергій Миколайович, доктор педагогічних наук, доцент;
- Комар Володимир Петрович, старший викладач;
- Пікалюк Андрій Іванович, директор Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області (дистанційно);
- Деренюк Юрій Олександрович, директор Уманської дитячо-юнацької спортивної школи № 1;
- Новак Валентина Вікторівна, директор ТОВ Центр Розвитку Дитини «Перший клас»;
- Макарчук Ярослав Валерійович, випускник 2018 року, вчитель фізичної культури Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Уманської міської ради Черкаської області (дистанційно);
- Петриченко Віктор Борисович, випускник 2010 року, тренер-викладач з боксу Уманської дитячо-юнацької спортивної школи № 1;
- Щербина Анна Володимирівна, студентка IV курсу 44у групи факультету фізичного виховання;
- Кривуша Марина Олександрівна, студентка V курсу 51 групи факультету фізичного виховання.
Процес взаємодії зацікавлених сторін: держави, освіти і стейкхолдерів в межах факультету фізичного виховання реалізується через участь стейкхолдерів на всіх етапах реалізації освітньої траєкторії:
• ознайомлення, обговорення, внесення пропозицій при розробці освітніх програм та навчальних планів в межах спеціальностей факультету;
• залучення зовнішніх стейкхолдерів до лабораторних та практичних занять;
• проведення всіх видів практик у закладах освіти, що є потенційними для працевлаштування здобувачів вищої освіти;
• реалізація дуальної форми навчання з подальшим працевлаштуванням молоді;
• участь стейкхолдерів в оцінюванні якості знань здобувачів вищої освіти при проведенні державної атестації;
• забезпечення академічної доброчесності.